Upto on kehittänyt SOL Pesulapalveluiden asiakasviestintää ympäri Suomea. Kaiken kaikkiaan Upto on toteuttanut viitisenkymmentä ikkunanäyttöä eri toimipisteisiin avaimet käteen -periaatteella. Yhteistyö alkoi vuonna 2015, jolloin Upto toteutti näyttöviestinnän konseptoinnin ja toteutuksia ryhdyttiin tekemään vaiheistetusti. Sittemmin toteutuksia on tehty valtakunnallisesti.
SOL Pesuloita on yli 60 ympäri Suomea. SOL Pesulapalvelut tarjoavat moninaisia pesulapalveluita vaate- ja tekstiilihuoltoon.
Pesulat sijaitsevat keskeisillä paikoilla kauppakeskuksissa ja kivijaloissa, mikä mahdollistaa sen, että asiakasviestintä tavoittaa paljon ihmisiä lähellä ostopäätöstä. Uusia asiakkaita pystytään ohjaamaan pesulaan ajankohtaisen ja paikallisen palvelumarkkinoinnin avulla sekä valtakunnallisilla kampanjalähdöillä.
Näytöistä on tullut keskeinen media pesuloille. Pesuloita on ympäri Suomea, joten markkinointiviestintä on tehokasta hoitaa digitaalisesti. Toimiva yhteistyö on mahdollistanut sen, että Uptosta on tullut SOL Pesulapalveluiden kumppani näyttöviestinnässä.
Halusimme viestiä näyttötauluilla palveluistamme paikkakunta- ja pesulakohtaisesti. Pesuloiden sijaitessa keskeisillä paikoilla, on järkevää viestiä pesuloiden julkisivussa, jolloin tavoitamme myös uusia asiakkaita. Upto valikoitui muista tarjoajista kustannustehokkaana toimijana, joka pystyi tarjoamaan näyttöviestinnän kokonaispalvelun. Olemme tyytyväisiä Upton ketterään toimintaan ja hyvään asiakaspalveluun. Kartoitukset ja asennukset on hoidettu ammattitaidolla. Olemme saaneet hyviä vinkkejä ja apuja sisällöntuotantoon. Upton konsepti on ollut selkeä ja helppokäyttöinen, palvelu on ollut sellaista, jota emme välttämättä saisi muualta. Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media.
2015, 2016