SOL Palvelut

Upto on kehittänyt SOL Pesulapalveluiden asiakasviestintää ympäri Suomea. Kaiken kaikkiaan Upto on toteuttanut viitisenkymmentä ikkunanäyttöä eri toimipisteisiin avaimet käteen -periaatteella. Yhteistyö alkoi vuonna 2015, jolloin Upto toteutti näyttöviestinnän konseptoinnin ja toteutuksia ryhdyttiin tekemään vaiheistetusti. Sittemmin toteutuksia on tehty valtakunnallisesti.

SOL Pesuloita on yli 60 ympäri Suomea. SOL Pesulapalvelut tarjoavat moninaisia pesulapalveluita vaate- ja tekstiilihuoltoon. 

Pesulat sijaitsevat keskeisillä paikoilla kauppakeskuksissa ja kivijaloissa, mikä mahdollistaa sen, että asiakasviestintä tavoittaa paljon ihmisiä lähellä ostopäätöstä. Uusia asiakkaita pystytään ohjaamaan pesulaan ajankohtaisen ja paikallisen palvelumarkkinoinnin avulla sekä valtakunnallisilla kampanjalähdöillä.

Upto toteuttaa näyttöviestintätoteutukset avaimet käteen -periaatteella sisältäen:

  • Asennuskatselmukset
  • Yhtenäiset kotelosuunnittelut
  • Ikkunanäytöt ja näyttöjen hallintaportaali
  • Yhtenäinen asennustapa
  • Mobiiliverkot
  • Valvontapalvelu

Näytöistä on tullut keskeinen media pesuloille. Pesuloita on ympäri Suomea, joten markkinointiviestintä on tehokasta hoitaa digitaalisesti. Toimiva yhteistyö on mahdollistanut sen, että Uptosta on tullut SOL Pesulapalveluiden kumppani näyttöviestinnässä.

Avainhyödyt SOL Pesulapalveluille:

  • Valtakunnallisuus
    Yksi henkilö pystyy ajastamaan kampanjan valtakunnallisesti, mikä mahdollistaa lyhyet ja nopeat kampanjalähdöt.
  • Paikallisuus
    Sisältöä pystytään kohdentamaan pesulakohtaisesti ja oikea-aikaisesti asiakasprofiilien mukaan.
  • Aukioloaikojen automatisointi
    Pesulakohtaiset aukioloajat ovat aina ajan tasalla automatisoinnin ansiosta.
  • Myynnin lisääminen
    Taktiset digikampanjat, kuten Yellow Monday, ohjaavat ostopäätöksiä.

 

Taija Paavola, SOL Palvelut Oy, viestintä- ja markkinointipäällikkö

Halusimme viestiä näyttötauluilla palveluistamme paikkakunta- ja pesulakohtaisesti. Pesuloiden sijaitessa keskeisillä paikoilla, on järkevää viestiä pesuloiden julkisivussa, jolloin tavoitamme myös uusia asiakkaita. Upto valikoitui muista tarjoajista kustannustehokkaana toimijana, joka pystyi tarjoamaan näyttöviestinnän kokonaispalvelun. Olemme tyytyväisiä Upton ketterään toimintaan ja hyvään asiakaspalveluun. Kartoitukset ja asennukset on hoidettu ammattitaidolla. Olemme saaneet hyviä vinkkejä ja apuja sisällöntuotantoon. Upton konsepti on ollut selkeä ja helppokäyttöinen, palvelu on ollut sellaista, jota emme välttämättä saisi muualta. Taktiset kampanjamme näytöillä ovat lisänneet myyntiä. Näyttöviestinnästä on tullut meille keskeinen media.

 

Vuosi
Kategoria
Asiakasviestintä, Infonäyttö