• Kauppakeskus Mylly LED screen

Kauppakeskus Mylly

Upto Oy toimii Kauppakeskus Myllyn näyttöviestintäkumppanina.

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Myllyssä on yli 150 liikettä, 83 000 neliötä pinta-alaa. Kauppakeskus Myllystä löydät muun muassa ennennäkemättömän monipuolisen ravintolamaailman. Monipuolinen Muotikatu kattaa yli 50 liikettä.

Vuonna 2015 alkaneen yhteistyön myötä Upto toteutti Myllyn näyttöviestintäratkaisut kauppakeskuksen laajennuksen yhteydessä. Toteutuksessa keskityttiin opastamisen tehostamiseen sekä tapahtumien elävöittämiseen.

Kumppanuus laajeni vuonna 2018, Myllyyn toteutettiin koko kauppakeskuksen laajuinen mainosnäyttöjen verkosto, jolla kehitettiin kauppakeskuksen asiakasviestintää ja luotiin kauppakeskukseen kattava mediaverkosto.

Kumppanuuden myötä kehitystyötä on tehty laajalla rintamalla

  • Asiakasopastamisen tehostaminen
    Kauppakeskuksen opastamista tehostettiin interaktiivisten infopöytien avulla. Ajatuksen taustalla pinta-alaltaan suuri kauppakeskus, mikä luo haasteita liikkeiden löydettävyydelle.
  • Tapahtuminen elävöittäminen
    Tapahtumien elävöittämiseen suuri LED screen tarjoaa kanavan esittää esimerkiksi livekuvaa esiintymislavalta.
  • Kauppakeskuksen markkinointi
    Kauppakeskus pystyy viestimään asiakkailleen mainosnäyttöverkoston avulla asiakkailleen
  • Houkutteleva mainosmedia
    Mainosnäyttöverkoston avulla mainostajilla on laaja mainospintaverkosto käytettävissään kauppakeskuksen sisällä. Laajan mainosnäyttöverkoston myötä Upto konseptoi Myllylle mainosmyynti- ja sisällönhallintamallin, jossa kauppakeskus päivittää näytöille omia tiedotteitaan ja mainosmyyntiorganisaatio huolehtii mainosten päivityksistä.

Avainhyödyt Kauppakeskus Myllylle

  • Liikkeiden löydettävyys
    Interaktiiviselle opastamiselle on tämän profiilin kauppakeskuksessa selkeä tarve. Interaktiiviset infopöydät ovat aktiivisessa käytössä, keräten yli 400 aktivointia päivittäin.
  • Arjen sujuvuus
    Helppous ja automatisointi sisällönhallinnassa, sisältöjä voidaan päivittää helposti näyttökohtaisesti tai koko kauppakeskuksen laajuisesti. Uudet liikkeet päivittyvät automaattisesti interaktiiviselle opaskartalle.
  • Tuotto
    Houkuttelevan mainosverkoston luominen vuokralaisille, paikallisille ja valtakunnallisille mainostajille, mikä tuo Myllylle tuottoja investoinnille.

 

Meri Hakulinen, Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö

Yhteistyö Upton kanssa on mutkatonta ja toimivaa. Olemme tyytyväisiä palvelun laatuun ja jatkuvasti kehittävään otteeseen.
Vuosi
Kategoria
Asiakasviestintä, Infonäyttö, Kauppakeskus, LED screen