Kauppakeskus Espen

Upto Oy toimii kauppakeskus Espenin näyttöviestintäkumppanina.

Espen on Vaasan uusin kauppakeskus. Se on täydellinen paikka monipuoliseen vapaa-ajan viettoon, sillä se yhdistää saman katon alle paitsi shoppailun, ravintolat ja kahvilat myös viihdepalvelut.

Kauppakeskus Espen uudistui loppusyksyllä 2018. Uudistuksen suunnitteluvaiheessa asiakasopastaminen nousi pinnalle yhtenä kehityskohteena, jonka toteuttamiseen kaivattiin ideoita ja näkemyksiä.

Upto otti haasteen vastaan ja saimme aikaan tyylikkään asiakasviestintäkokonaisuuden Espeniin. Kokonaisuudessa otettiin huomioon kauppakeskuksen profiili ja toteutettiin näyttöviestintäratkaisut sen mukaisesti. Ratkaisussa otettiin huomioon, että viestintäkanavaa tullaan jatkossa käyttämään myös tapahtumien ja kampanjoiden markkinoinnissa. Kaksikielisyys oli myös tärkeää huomioida sisällöissä vahvasti kaksikielisessä kaupungissa.

Uudistuksen myötä liikkeet ja muut kauppakeskuksen palvelut ovat entistä helpommin löydettävissä. Opastenäkymien avulla navigointi kauppakeskuksessa sujuu mutkattomasti. Liiketilamuutokset päivittyvät myös automaattisesti kaikille näytöille, mikä säästää työaikaa muutosten tullessa kohdalle.

Avainhyödyt kauppakeskus Espenille

  • Toimiva opastaminen parantaa asiakaskokemusta
  • Ratkaisu säästää työaikaa liiketilamuutosten tullessa kohdalle
  • Kehittävä kumppanuus mahdollistaa näyttöviestinnän jatkokehityksen

Maria Böling, kauppakeskus Espenin markkinointipäällikkö

Ennen uutta kauppakeskus Espeniä kiinteistössä toimi HS Center ja siellä Anttila suurimpana vuokralaisena, joten opastukselle ei ollut tarvetta samalla tavalla kuin nyt. Uuden Espenin myötä, huomasimme, että haluamme kauppakeskukseen modernit ja selvät opasteet. Käännyimme Upto Oy:n puoleen saadaksemme ideoita ja näkemyksiä. Valitsimme digitaaliset näyttöratkaisut Espeniin. Rappukäytäviin, joissa toimii yrityksiä, valitsimme digitaaliset rappunäytöt. Saimme erittäin asiantuntevaa apua ja ehdotuksia näyttövaihtoehdoista sekä niiden eri sijainneista Espenissä. Olemme saaneet erittäin hyvää ja ammattitaitoista asiakaspalvelua. Espenin kokoiselle kauppakeskukselle Upto Oy tarjosi kaikista kustannustehokkaimman ratkaisun ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Lämmin kiitos erityisesti Lauri Hänniselle upeasta yhteistyöstä ja loistavasta asiakaspalvelusta. Voimme lämpimästi suositella Upto Oy:tä.
Kategoria
Asiakasviestintä, Infonäyttö, Kauppakeskus