Upto Oy tarjoaa digitaalisia ulkomainospintoja useilla paikkakunnilla. Autamme asiakkaitamme kampanjasuunnittelussa ja huolehdimme mainossisältöjesi hallinnasta. Tarvittaessa toteutamme sinulle mainossisällöt kustannustehokkaasti.
Mainosta kahden vilkkaan väylän varrella! Ota haltuun Kehä III molempiin suuntiin ja Hämeenlinnanväylä kohti Helsinkiä. Digitaalinen ulkomainonta vilkkaiden väylien varrella auttaa sinua tavoittamaan suuret määrät kontakteja Vantaalla. Screenit tavoittavat päivittäin yli 88 000 kontaktia. Mainoksesi näkyy kuukaudessa vähintään 20 000 kertaa.
Digitaalinen ulkomainonta auttaa sinua ottamaan Hämeenlinnan haltuun. Hämeenlinna näkyvyyspaketin 10 LED screenin avulla tavoitat ihmiset ympäri Hämeenlinnaa. Screenit tavoittavat päivittäin yli 165 000 kontaktia. Mainoksesi näkyy kuukaudessa vähintään 56 000 kertaa.
Täydellinen tavoittavuus Seinäjoella! Seinäjoen Näkyvyyspaketin screenit tavoittavat yli 50 000 kulkuneuvoa ja 65 000 asiakaskontaktia päivittäin. Mainoksesi näkyy kuukaudessa yli 40 000 kertaa. Seinäjoen keskustassa sijaitsevat LED screenit tarjoavat toistuvan näkyvyyden ja tavoitat asiakkaasi kustannustehokkaasti lähes vuorokauden ympäri digitaalisen ulkomainonnan avulla.
Mainosta kauppakeskuksissa! 9 screeniä kauppakeskusten sisäpinnoilla ja ulkoseinissä. Digitaalinen ulkomainonta kauppakeskusympäristöissä takaa isot kontaktimäärät. Screenit tavoittavat päivittäin yli 178 000 kontaktia. Mainoksesi näkyy kuukaudessa vähintään 43 000 kertaa.
Akaan screen 13 m² sijaitsee Helsinki – Tampere moottoritien liittymän läheisyydessä Toijalan ABC:n vieressä.
Screenillä tavoitat Toijalan ABC:llä virkistäytyviä autoilijoita sekä akaalaisia kuluttajia.
Hattulan kaksipuoleinen LED taulu sijaitsee Hattulantiellä pallokentän kohdalla. Sijainniltaan Hattulan keskustan ytimessä, liikennevirtojen keskeisimmässä paikassa sijaitseva taulu tavoittaa ohikulkijat vuoden jokaisena päivänä. Hattulantiellä kulkee noin 9000 ajoneuvoa päivittäin.
LED taulun avulla saat parhaan tavoitettavuuden Hattulassa asioiville kuluttajille.
Kaksipuoleinen näyttö.
Kauppakeskus Goodman pidättää oikeuden mainostajien hyväksymisestä. Vahvasti kauppakeskuksen markkinointistrategian tai keskuksen yrittäjien vastaiset tai kilpailevat mainokset eivät sovellu tähän kohteeseen.
Kauppakeskus Goodmanin julkisivussa oleva 36 m² LED screen on Hämeenlinnan vilkkaimpien liikennevirtojen keskellä. Välittömällä vaikutusalueella on HKI–TRE moottoritieltä Hämeenlinnaan tulevat ajoneuvot. Edessä kulkeva Paasikiventie on Hämeenlinnan vilkkaimpia väyliä ja suurin osa ajoneuvoista pysähtyy risteysalueelle. Kauppakeskus Goodmanin eteläistä sisäänkäyntiä käyttävät ihmiset kulkevat näytön editse.
Vaikutusalueella on läheisen Neste-huoltoaseman, McDonald’sin sekä viereisen kauppakeskuksen parkkipaikat ja ihmiset.
Paasiaukion näytöllä tavoitetaan kaikenikäiset kuluttajat.
Näyttö sijaitsee Kauppakeskus Goodmanin pohjoisen pääsisäänkäynnin tuntumassa, lasisen julkisivuseinän takana. Näyttö näkyy tapahtumatori Tulliaukiolle sekä Hämeenlinnan keskustan ja Kaurialan kaupunginosan yhdistävälle Turuntien sillalle. Kesäaikaan Tulliaukion ravintolaterassilla istuu paljon ihmisiä.
Tulliaukion näytöllä tavoitetaan kaikenikäiset kuluttajat. Kohderyhmä koostuu pääosin Kauppakeskus Goodmanin asiakkaista.
Näyttö on Kauppakeskus Goodmanin keskeisimmällä paikalla keskuksen sisätiloissa. Keskuksen esiintymislava on näytön alapuolella. Näyttö näkyy keskuksen molempiin kerroksiin. Näytön edessä on kolme kahvilaa. Liukuportaat parkkihallista sekä liukuportaat kakkoskerrokseen ovat aivan näytön etualalla. Näyttö on erittäin tarkka ja se mahdollistaa kaikenlaisen sisällön esittämisen.
Kauppakeskuksen asiakkaat.
HPK Ritariareenan ravintola on yksi Hämeenlinnan suosituimmista lounas- ja tilausravintoloista. Ravintolassa keskitytään hyvään laatuun ja noutopöydistä riittää vaihtoehtoja moneen makuun. Ravintolassa käy asiakkaita nuoresta vanhaan, kuten tietysti jääkiekko-otteluissakin. Otteluiltoina tilava ja valoisa ravintola toimii kiekkokansan keskuspaikkana. 11 m² screen tavoittaa tehokkaasti ravintolan kaikki asiakkaat.
Ravintolan screenillä tavoitat arkisin lounastajat ja HPK:n peli-iltoina kiekkoyleisön.
Hämeenlinnan ydinkeskustassa alatorin näkyvimmällä paikalla, Sibeliuksenkadun ja Palokunnankadun risteyksessä sijaitseva näyttö. Taulun välittömällä vaikutusalueella Hämeenlinnan taksi- sekä linja-autoasema. Palokunnankadun ja Sibeliuksenkadun risteys on erittäin vilkas.
Kaupungin keskustassa asuvat vanhemman ikäpolven kuluttajat. Linja-autoaseman ja taksiaseman asiakkaat. Iltaisin ja viikonloppuisin vaikutusalueella liikkuvat nuoret aikuiset, jotka tulevat keskustaan viettämään aikaa.
Näyttö on päällä viikonloppuisin myös yöllä.
Hämeenlinnan ydinkeskustassa Hallituskadun ja Linnakadun risteyksessä sijaitseva näyttö. Pienehkö näyttö, mutta sijaintinsa ansiosta erittäin näkyvä. Näytön editse kulkee keskustan liikenne ja erityisesti yläkoulun ja lukion läheisyys tuo runsaasti yleisöä. Erityisen paljon alueella kulkee jalankulkijoita.
Kaupungin keskustassa asuvat vanhemman ikäpolven kuluttajat. Yläkoulu- ja lukioikäiset kuluttajat. Iltaisin ja viikonloppuisin nuoret aikuiset, jotka tulevat keskustaan viettämään aikaa.
Yläkoulu ja lukio sijaitsevat aivan lähellä.
Hämeenlinnan kuluttajakaupan keskellä kauppakeskus Tavastilassa on kaksi näyttöä, joissa molemmissa pyörii sama materiaali.
Eteläinen näyttö on Hämeenlinnan vilkkaimpien liikennevirtojen keskellä, Paasikiventien, Eteläkadun ja Kaivokadun risteyksessä. Välittömällä vaikutusalueella on HKI – TRE moottoritieltä Hämeenlinnaan tulevat ajoneuvot. Edessä kulkeva Paasikiventie on yksi Hämeenlinna vilkkaimmista väylistä ja suurin osa ajoneuvoista pysähtyy risteysalueelle. Viereisen kauppakeskus Goodmanin eteläsisäänkäynnistä kulkevat ihmiset näkevät näytön.
Koillinen näyttö on kauppakeskus Tavastilan pääsisäänkäynnin yläpuolella Palokunnakadun ja Saaristenkadun risteyksessä. Risteyksen läpi kulkee liikenne läntisestä Hämeenlinnasta keskustaan sekä kauppakeskusten Tavastila ja Goodman parkkihalleihin. Näytön ohi kulkee runsaasti jalankulkuliikennettä ja vaikutusalue yltää aina Hämeenlinnan keskustaa halkovalle kävelykadulle.
Kauppakeskusten Tavastila ja Goodman asiakaskunta. Keskustassa liikkuva nuoriso. Lähettyvillä skeittiparkki sekä uimahalli/uimaranta. Myös vanhemman ikäpolven kuluttajat liikkuvat vaikutusalueella. Alueella on läheisen Neste-huoltoaseman, McDonald’sin sekä viereisen kauppakeskuksen parkkipaikat ja ihmiset.
Molemmissa näytöissä pyörii sama materiaali ja näyttöjen mainosaika myydään yhtenä kokonaisuutena. Kauppakeskuksessa on kaksi erillistä näyttötaulua.
Näyttö sijaitsee Tiiriön kauppakeskittymän sydämessä Hämeenlinnassa. Tiiriöntien ja Wartiamentien risteysalueelle näkyvä taulu tavoittaa mm. HKI-TRE moottoritieltä Tiiriön marketteihin (mm. Prisma, Citymarket, Tokmanni jne.) saapuvat kuluttajat. Tiiriön alueella on noin 100 yritystä.
Alueella sijaitsee suuret päivittäistavarakaupat ja laatikkomyymälät. Pääkohderyhmänä ovat lapsiperheet.
Veturin screen sijaitsee huippupaikalla kauppakeskuksen keskiössä. Screen tavoittaa tehokkaasti kauppakeskuskävijät kahdessa kerroksessa. Näyttö on erittäin tarkka ja mahdollistaa kaikenlaisen sisällön esittämisen.
Kauppakeskuksen asiakkaat.
92% asiakkaista saapuu kauppakeskukseen autolla.
39% on kotitalouksia, joissa on lapsia.
66% asioi kauppakeskuksessa viikoittain, 30% useita kertoja viikossa.
Kauppakeskus Veturi pidättää oikeuden mainostajien hyväksymisestä. Vahvasti kauppakeskuksen markkinointistrategian tai keskuksen yrittäjien vastaiset tai kilpailevat mainokset eivät sovellu tähän kohteeseen.
Citypihan LED näyttö sijaitsee kauppakeskus Citypihan kulmauksessa Seinäjoen juna-asemaa vastapäätä. Näin ollen alueella on paljon jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja vilkas autoliikenne (liikennevalot). Citypihalla on myös ilta- ja yöelämää (Viihdemaailma Ilona, Galaxie Sports billiards).
Citypihan näytöllä tavoitetaan kaiken ikäiset kuluttajat. Erityinen mahdollisuus tavoittaa ilta- ja yöelämässä liikkujat sijainnin ja myöhäisten aukioloaikojen ansiosta.
Kauppakeskus Epstorin LED näyttö sijaitsee keskeisellä paikalla Suomalaisen kirjakaupan ja Elisa Shopitin välissä, kahvilaa vastapäätä. LED näyttö tavoittaa läpikulkijat ja kahvilassa asioivat. Päivittäinen kävijämäärä on noin 3000-5000, mukaan lukien läpikulkijat.
Epstorin näytöllä tavoitetaan läpikulkijat ja erityisesti kahvilassa asioivat kuluttajat.
Forumin LED näyttö sijaitsee Koulukadulla Kauppakeskus Epstoria vastapäätä. LED näyttö tavoittaa kauppakeskuksen asiakkaat ja tällä kadulla on Seinäjoen vilkkain kävelyliikenne. Epstorin edessä oleva Koulukatu on kesäisin kävelykatu ja talvisin myös autotie.
Forumin näyttö tavoittaa kaikenikäiset kuluttajat.
Huhtalan LED taulu sijaitsee Kirkkokadun ja Jouppilantien risteyksessä Seinäjoki Areenan vieressä. Näin ollen alueella on paljon messu- ja kokousliikennettä. Tämän lisäksi alueella on paljon harrastepaikkoja kuten Seinäjoen jäähallit, Wallsport Areena ja OmaSP Stadion. Risteysalueella on vilkas menoliikenne etelään päin sekä liikennevalot odotusajoilla. Alueella liikkuu myös jalankulkijoita ja pyöräilijöitä.
Huhtalan näytöllä tavoitat erityisinä kohderyhminä urheilun harrastajat ja katsojat sekä kokouskävijät.
Kauppakeskus Lehtisen päädyssä oleva LED taulu sijaitsee Valtionkadun ja Maakunnankadun vilkaalla risteysalueella Intersportia vastapäätä. LED taulun edessä on myös suosittu parkkialue. Alueella liikkuu runsaasti jalankulkijoita ja pyöräilijöitä.
Kauppakeskus Lehtisen näyttö tavoittaa monipuolisesti autoilijat ja kevyen liikenteen.
Päivölän LED-taulu sijaitsee Kalevalankadun varrella tavoittaen vilkkaan liikenteen Seinäjoen keskustaan sekä keskustasta itään päin.
LED-taulu tavoittaa runsaasti jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja autoilijoita.
Lielahtikeskus on ainutlaatuinen kohtaamispaikka Tampereen Lielahdessa Prisman vieressä. Lielahden laajenevalta palvelu- ja teollisuusalueelta löytyy laaja kattaus yrityksiä, kuten ruokamarketteja, huonekalukauppoja, urheilu-, auto- ja kodinkoneliikkeitä.
Lielahtikeskuskuksen LED näyttö on malliltaan matala ja leveä, joten sisältö tulee suunnitella sopivaksi näytön muotoon. Kokoa näytöllä on 32m² ja se on kiinnitetty keskuksen katonrajaan, jolloin vaikutusalueena on erittäin vilkas Lielahdenkadun ja Enqvistinkadun risteys. Lisäksi Lielahtikeskuksen sekä Prisma- automarketin parkkipaikat ovat aivan näytön etualalla.
Lielahdentietä Lentävänniemeen kulkevat alueen asukkaat. Autolla suuriin marketteihin tulevat asiakkaat pääpainona lapsiperheet. Lielahtikeskuksessa on myös kunnallisia palveluita mm. kirjasto, terveysasema jne.
Näytön pitkulainen muoto (L 15552 mm x K 1920 mm) tuo uudenlaisia mahdollisuuksia sisällöntuotannolle ja mainosten näkyvyydelle. Mainokset tehdään kokoon 1068 x 160 pikseliä.
Upto Oy toimitti marraskuussa 2016 Toyota Tsusho Nordic Oy:lle LED screenin Kaivokselaan. Screen asennettiin Hämeenlinnanväylän suuntaan, se tavoittaa kymmeniä tuhansia autoilijoita päivittäin. Omalle mainoksellesi keräät päivittäin vähintään 1300 kontaktia.
Hämeenlinnanväylää kohti Helsingin keskustaa liikkuvat autoilijat.
Toyota Tsusho Nordicin ja heidän yhteistyökumppaneidensa kanssa kilpaileva mainonta ei käy tähän kohteeseen.
Kehä III:n varteen nousi kaksi 11 metriä korkeaa mainospylonia, joissa molemmissa on ylhäällä 7,2 m² LED screen. Länsipylonin screen mainonta kohdistuu lännestä itään päin matkustaville ja itäpylonin idästä länteen päin matkustaville.
Tavoitat Kehä III:n liikenteen molempiin suuntiin.
Retail Park pidättää oikeuden mainostajien hyväksymisestä. Vahvasti Retail Parkin yrittäjien kanssa kilpaileva mainonta ei sovellu tähän kohteeseen. 1 minuutin mainosspotti. Vain stillkuvamainokset tähän kohteeseen.
Voit myös olla suoraan yhteydessä Upton mainosmyyntiin puhelimitse tai sähköpostilla.
Pasi Anttila
040 194 7009
mainosmyynti@upto.fi