LED screenit kaappaavat huomion

Maailma digitalisoituu alati kovenevaa tahtia. Reaaliaikaisuus muuttaa markkinointia ja viestintää sopimaan oikeaan aikaan ja paikkaan oikealla viestillä juuri sinulle.

LED screenit ovat maailmalla saaneet suuren jalansijan huomion kaappaajina ja ne alkavat yleistyä myös Suomessa kauppakeskusten ja liikenteen solmukohtien lisäksi arkipäiväisemmissä paikoissa.

Yleisimmät LED screenien sijoituspaikat

  • Kauppakeskukset ja -kauppakeskittymät

  • Vilkasliikenteiset väylät

  • Kaupunkikeskustat

  • Yritystilojen julkisivut tai ikkunat

  • Messu- ja tapahtumakäyttö

Yleisimmät LED screenien sijoituspaikat

Kauppakeskukset ja -kauppakeskittymät

Vilkasliikenteiset väylät

Kaupunkikeskustat

Yritystilojen julkisivut tai ikkunat

Messu- ja tapahtumakäyttö

Tuo tuotteesi ja palvelusi esille näkyvästi

Yleisin tarve LED screenin hankintaan on saada omat tuotteet tai palvelut alueella näkyvästi esille. LED screenin avulla teet sen huomiota herättävästi ja pystyt tarjoamaan asiakkaalle jatkuvasti ajankohtaista sisältöä.

Upto tuotteet LED screen

Modernisoi yritysilmeesi

Yhä useammin yritykset näkevät screenin imagotekijänä, joka modernisoi yrityksen ilmettä ja luo heille uuden kanavan jakaa markkinointisisältöä kuluttajan ollessa jo lähellä ostomahdollisuutta ja ostopäätöstä. Esimerkiksi kauppakeskuksissa pystytään hyödyntämään screenejä mainos- ja tapahtumakäytössä.

Upto tuotteet LED screen

Kerää tuottoja mainosmyynnillä

Käytettävissäsi voi olla niin erinomainen paikka näytölle, että LED screenin hankintaan kannustaa jo paikan arvo mainostilana, jolloin pystyt keräämään tuottoa investoinnillesi ja markkinoimaan yhtäaikaisesti omia tuotteitasi ja palveluitasi.

Upto tuotteet LED screen
LED_screen_hankintaopas

Miten LED screen hankintaprosessi etenee?

Upto tuotteet LED screen

1. Tarvekartoitus ja perusselvitys

Mihin käyttöön screen hankitaan.

Onko hanke realistinen taloudellisesti, teknisesti tai tarpeeseen soveltuva.

Upto tuotteet LED screen

2. Toimittajan valinta

Toimittajan osaaminen ja kyky toteuttaa hanke.

Selvitetään toimittajan aiemmat toteutukset. Miten toimittajan palvelutarjonta vastaa tilaajan tarpeita?

Upto tuotteet LED screen

3. Lupa- ja tekniset vaatimukset

ULKOSCREENILLE TARVITAAN PÄÄSÄÄNTÖISESTI VIRANOMAISLUPA

Rakennuslupa? Toimenpidelupa? Viranomaislausunnot? Screen tarvitsee sähköä ja dataa. Mistä ja miten nämä saadaan? Rakenne- ja maapohjaselvitykset kohteesta riippuen. Koko, valoteho, resoluutio, rakenne.

Upto tuotteet LED screen

4. Järjestelmämääritys

Hallinta- ja taustajärjestelmä valitaan tarpeen mukaan.

Onko screen tarkoitettu vain mainoskäyttöön vai onko screenillä tarkoitus esittää esimerkiksi TV-kuvaa, livekuvaa tai eri rajapintojen kautta tuotua sisältöä, kuten sääpalveluita, uutisia, sosiaalisen median viestejä?

Upto tuotteet LED screen

5. Tilaus

Toimitusaika 10 – 14 viikkoa riippuen toteutuksesta.

Screen valmistetaan aina räätälöidysti kohteen mukaisesti. Olosuhteet, screenin koko, valoteho, resoluutio ja rakenteet ovat käytännössä aina yksilölliset joka kohteeseen.

Upto tuotteet LED screen

6. Valmistelevat työt ennen toimitusta

Rakenteiden, perustusten ja muiden teknisten valmistelutöiden toteuttaminen.

Sisältösuunnittelu ja sisällönvalmistus ajatuksella, kun kohde on valmis, myös sisältö on heti valmiina ja toimii. Mahdollisen mainosmyynnin aloittaminen.

Upto tuotteet LED screen

7. Toimitus

Koulutettu ja kokenut asennusryhmä asentaa LED screenin sovitusti kohteeseen.

Screenin, hallintajärjestelmän, yhteyksien ja muiden teknisten komponenttien testaukset. Mahdollinen asiakkaan perehdyttäminen ja käyttökoulutus. Mahdollisten palvelu- ja ylläpitosopimusten aloitus.

Upto tuotteet LED screen

8. Arjen sujuvuus

Takuut ja huollot sopimuksen mukaisesti.

Mahdollisen ylläpitosopimuksen mukainen toiminta. Mahdollisen mainosmyyntisopimuksen mukainen toiminta. Seuranta ja raportoinnit. Jatkokehityspalaverit, jossa toimittaja pitää asiakasta tiedotettuna mahdollisista uusista käyttöideoista.

Referenssit

Ota yhteyttä