Infonäytöt

Kaikki tarjoamamme infonäytöt ovat 24/7 tai 18/7 -käyttöön tarkoitettuja ammattinäyttöjä. Ammattinäytöillä on lähtökohtaisesti aina 3 vuoden takuu. Moderneissa infonäytöissä on sisäiset mediatoistimet, joita hyödynnämme sisällönjulkaisuun. Enää ei tarvita ulkoisia mediatoistinlaitteita lainkaan, mikä helpottaa asiakkaan ja toimittajan elämää asennuksista lähtien.

Ammattinäytöt voidaan asentaa vaaka- tai pystyasentoon. Valitsemme asiakkaalle aina kohteeseen parhaiten sopivat infonäytöt huomioiden mm. oikean koon ja valotehon. Infonäyttöjen koot alkavat 32” aina 75” asti.

Infonayttojen_hankintaopas_CTA

Esimerkkejä infonäyttöjen käyttökohteista

Ikkunanäyttö houkuttelee sisään liikkeeseen

Ikkunoihin asennettavat näytöt ovat kasvattaneet suosiotaan. Näyteikkunanäytön avulla pystyt esittelemään tuotteitasi, palveluitasi ja tarjouksiasi tehokkaammin ja ajankohtaisemmin. Huomiota herättävällä näyteikkunalla saat asiakkaat astumaan liikkeeseesi.

Silti vielä nähdään toteutuksia, missä ikkunaan on asennettu normaali televisio tai liian valotehoton näyttö. Ikkunanäytöiksi on olemassa kokonaan omat tuotteensa. Normaaleissa infonäytöissä ja televisioissa valoteho on 350 – 450 nits luokkaa. Pidämme minimivalotehona ikkunaan asennettavalle näytölle 2500 nits. Asiantuntijamme auttavat oikean ikkunanäytön valinnassa.

OmaSp:n infonäyttö asiakasviestintään

Hinnasto- ja myymälänäytöillä vaikutat ostopäätöksiin

Ostopäätökset tehdään usein vasta paikan päällä. Ravintolat, kahvilat, myymälät ja kauppakeskukset ja -keskittymät pystyvät vaikuttamaan ostopäätöksiin näyttöviestinnän avulla. Näytöillä pystyy rakentamaan visuaalisesti miellyttävää mainontaa ja tarjoamaan asiakkaalle ajankohtaisia, valmiita kokonaisuuksia lähellä ostopäätöstä.

Sisältöä on helppoa hallita ja vaihtaa, jolloin viestit asiakkaillesi jatkuvasti ajankohtaisesti ja pystyt kiinnittämään asiakkaan huomion haluttuihin kokonaisuuksiin.

Cafe Il Mondo Karisma asiakasviestintä

Aulanäytöiltä asiakkaat lukevat tiedotteesi

Infonäytöillä tiedotat ajankohtaisesti ja parhaimmillaan täysin automatisoidusti. Esimerkiksi aulat ja odotustilat ovat paikkoja, joissa ihmisillä on aikaa lukea tiedotteita ja markkinointiviestintää.

OmaSp asiakasviestintä stretch

Ovenpielinäytöt tilavarausten tehostajina

10” näyttöjä voidaan hyödyntää mm. tilavarausten esittämiseen kokoustilojen ovenpielissä. Rajapintojen avulla tilavaraukset saadaan päivittymään näytöille automaattisesti asiakkaan tilavarausjärjestelmästä.

Yleisimmin käytetty varausjärjestelmä tilojen varaamiseen on Outlook. Outlookista on helppo tuoda varaukset näytöille. Käyttöönotto on nopeaa ja näytön voi liittää langallisen verkon lisäksi myös langattomaan verkkoon.

Kosketusnäytöt soveltuvat eri tarkoituksiin

Kosketusnäyttöjä on tarjolla laaja kattaus eri käyttötarkoituksiin. On hyvä muistaa, että kosketusnäytöt eivät ole tabletteja ja tästä syystä mahdollisimman sulavan lopputuloksen saavuttamiseksi oikealla kosketusnäyttöteknologialla on merkitystä.

Ihmiset ovat jo varsin kokeneita kosketusnäyttöjen käyttäjiä mobiililaitteiden kanssa, joten kosketusnäytöt ovat kosketuspintoina tuttuja.
Kosketusnäytöt toimivat erinomaisesti interaktiivisina opastajina. Interaktiivisen karttasovelluksen avulla asiakkaan on helppo löytää esimerkiksi kauppakeskuksesta kiinnostava ravintola tai liike. Kosketusnäytöt ovat myös suosittuja vetonauloja messuilla.

Kosketusnäyttöjen hankinnassa tulee aina huomioida, että sisältö on optimoitu kosketusnäytöille sopivaksi. Toteutamme asiakkaillemme myös ammattimaisia kosketussovelluksia mm. interaktiivisia kauppakeskuskarttoja.

Kauppakeskus Karisma infopöytä

Julkisissa liikennevälineissä on aikaa lukea tiedotteita

Julkisissa liikennevälineissä ihmisillä on aikaa katsella, mitä näytöillä tapahtuu. Esimerkiksi bussinäytöissä voidaan yhdistää mainonta ja bussiyhtiön asiakastiedottaminen.

Hyvinkään liikenne bussinäyttö
Ota yhteyttä