Bio Rex on Upton asiakas

Digitaalisesta ulkomainonnasta ja promootiosta merkittävää kasvua myyntiin

Asiakkaamme elokuvateatteri Bio Rex päätti lähteä kasvattamaan myyntiään Hämeenlinnan parhaaseen kohtaamispaikkaan, Kauppakeskus Goodmaniin. Upto vastaa kauppakeskus Goodmanin promootiopaikkamyynnistä ja digitaalisten mainospintojen mainosmyynnistä. Yhteistyö alkoi jo syksyllä 2014, jolloin suunniteltiin ensimmäinen lahjalippukampanja.

Kampanjoissa on ollut keskeisenä osana houkutteleva myyntipiste, tuotteistaminen sekä toimintaan ohjaava mainonta lähellä asiakkaan ostopäätöstä.

Tämän jälkeen Bio Rex onkin jatkanut vuosittaisia joulukampanjoitaan erinomaisin tuloksin. Promootiopaikan ja sitä tukevan digitaalisen ulkomainonnan myötä lahjalippumyynti kasvoi vuonna 2016 peräti 141 % verrattuna vuoteen 2013, jolloin myyntikampanjaa Goodmanissa ei tehty.

Vuonna 2017 yhteistyötä pyritään laajentamaan joulukampanjan lisäksi myös muihin sesonkikampanjoihin.

Bio Rexin screenkampanjan mainoksia

Samu Haapanen, Bio Rex Verkatehtaan teatterivastaava

Bio Rex:lla on ollut myyntipaikka kauppakeskus Goodmanissa kolmen viimeisen vuoden ajan (2014-2016). Asiakkailta olemme saaneet positiivista palautetta näkyvyydestämme kauppakeskuksen sisällä ja saamamme huomion avulla kuluttajat tuntevat kampanjatuotteemme entistä paremmin, mikä näkyy myös nousujohteisissa myyntiluvuissa. Tulemme jatkossakin hyödyntämään promootiopaikkaa ja mainontaa kauppakeskus Goodmanissa isoimpien kampanjoidemme aikana.