Digitaalinen ulkomainonta
Tavoita katsoja ajankohtaisella viestillä
Digitaalinen ulkomainonta (DOOH, Digital Out Of Home) on jatkuvasti kasvava media. Ulkomainonta on ohittamaton media, jota kuluttavat kaikki tienvarsilla, kauppakeskuksissa, kaupunkikeskustoissa ja monissa muissa vilkasliikenteisissä paikoissa.
Verrattuna perinteiseen ulkomainontaan, digitaalisilla ulkomainospinnoilla pystyt tuottamaan näyttävämpää, ajankohtaisempaa ja houkuttelevampaa sisältöä stillkuvan tai liikkuvan kuvan muodossa. Aineistonhallinta on ketterää ja pystyt mainostamaan erittäin ajankohtaisesti.
Digitaalisilla mainospinnoilla voit mainostaa esimerkiksi julkisissa liikennevälineissä, tienvarsilla, kaupunkien keskustoissa ja kauppakeskusten ulko- ja sisätiloissa. Digitaaliset mainospinnat pyritään aina sijoittamaan sijainniltaan optimaalisille paikoille, joissa tavoitat paljon ihmisiä.