Nosta asiakasviestintäsi uudelle tasolle

Tyypillisiä tavoitteita asiakkaidemme näyttöviestintätoteutuksessa ovat myynnin, markkinoinnin, tiedottamisen tai asiakasopastamisen kehittäminen. Autamme sinua saavuttamaan uuden tason asiakasviestinnässä.

Näyttöviestintää hyödynnetään asiakasviestinnän kehittämisessä esimerkiksi myymälöissä, ravintoloissa, kauppakeskuksissa, hotelleissa, lentokentillä sekä monissa muissa kohteissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, joille haluat viestiä.

Infonayttojen_hankintaopas_CTA

Käyttötarkoitukset

Kauppakeskus Kluuvi infopöytä

Digitaalinen asiakaspalvelu

Näyttöjen avulla voidaan parantaa palvelujen löydettävyyttä, kasvattaa keskiostosta ja parantaa asiointikokemusta. Hyvä käyttöliittymäsuunnittelu, interaktiivisuus ja reaaliaikainen sisältö mahdollistavat asiakaspalvelun digitalisoinnin niiltä osin, missä ei tarvita konsultatiivista asiakaspalvelua.

Kauppakeskus Tuulonen asiakasviestintä

Ajankohtainen viestintä ja mainonta

Infonäytöt ovat parhaimmillaan kiinnepisteitä, jotka huomataan ja joista osataan etsiä mielenkiintoista sisältöä. Näyttöpinnoilla mainostat ja tiedotat ajankohtaisesti. Erotut eduksesi näyttävillä ja luovilla sisällöillä.

Kauppakeskus Goodman LED screen

Asiakkaiden viihdyttäminen ja tunnelmanluonti

Näyttöpinnoille voidaan julkaista pelejä, arvontoja, kyselyjä, uutissisältöä ja vaikka mitä. Näyttöpintojen avulla voidaan myös luoda tunnelmaa erilaisten värimaailmojen ja videoiden avulla.

Kehittyvä näyttöteknologia tuo täysin uudenlaisia hyödyntämismahdollisuuksia esimerkiksi tapettinäyttöjen ja läpinäkyvien näyttöjen osalta, jotka luovat asiakkaillesi elämyksiä.

Tilaa uutiskirjeemme
Ota yhteyttä

Ota yhteyttä asiantuntijaan

Kasper Kenig

Kasper Kenig
040 741 4226
etunimi.sukunimi@upto.fi

Referenssit