Ota yhteyttä
KUNNAN TAITOA

Kunnan Taitoan Rovaniemellä sijaitseva asiakaspalvelun yksikkö halusi infonäytön, josta pystyy seuraamaan asiakaspalvelun reaaliaikaista statistiikkaa helposti. ​Tämän lisäksi Taitoan kotisivujen uutiset tuodaan automaattisesti infonäytölle.

Taitoalla on käytössä tikettijärjestelmä, jonne kirjataan asiakaspalvelun puhelut, tiketit sekä palvelupyynnöt. Tikettijärjestelmästä haetaan halutut tiedot päivä-, viikko- ja kuukausitasolla ja ne piirretään infonäytöllä graafisena näkymänä. Näin asiakkaalla on käytössä visuaalisesti tyylikäs ja helppolukuinen raportointinäyttö kaikkien asiakaspalvelun työntekijöiden nähtävillä. 

Jani Mård, Kunnan Taitoan IT-asiantuntija
Tavoitteena oli saada informatiivinen infonäyttö asiakaspalvelua varten, jotta asiantuntijat pysyvät helposti ajan tasalla tiedotteiden ja palvelun laadun osalta.

Näyttö on otettu vastaan positiivisesti ja sen sisältämä informaatio (asioinnin reaaliaikainen tilanne, uutiset ym) herättävät mukavasti keskustelua.

Näyttöä on myös hyödynnetty monipuolisesti mm. tiimipalavereissa. Kehitämme myös näytön sisältöä aktiivisesti ja infonäytölle on tulevaisuudessa tulossa reaaliaikaista tietoa mm. asiakkaiden tyytyväisyydestä.