Ota yhteyttä
SOL PALVELUT

2016 
Uusia ikkunanäyttöjä asennettiin viiteen pesulaan. Sisällöntuotantoa kehitettiin tuomalla positiivarit.fi -sivuilta aamun ajatus, joka päivittyy näytöille automaattisesti. Myös pesuloiden aukioloajat tuodaan infonäytöille automaattisesti kotisivuilta. 

Upto toteutti myös SOL Aurinkokunnan palveluista yritysvideon.
 


2015
Upto toteutti SOL Pesuloihin näyttöviestinnän konseptoinnin. SOL halusi parantaa asiakasviestintää
pesuloihin asennettavien ikkunanäyttöjen avulla. Digitaaliset infonäytöt mahdollistavat ajankohtaisen viestinnän sekä
ajastuksen helposti, nopeasti ja keskitetysti.

Näytöt brändättiin asiakkaan toiveiden mukaisesti ja toteutus suunniteltiin yhdenmukaiseksi, vaikka asennuskohteet poikkesivat toisistaan. Ensimmäisessä vaiheessa näytöt asennettiin 14 pesulaan. Toisessa vaiheessa toteutettiin 9 pesulaa sekä pääkonttorin rappunäyttö.
 
Taija Paavola, SOL Palvelut Oy:n viestintä- ja markkinointipäällikkö:
SOL Pesuloita on yli 60 kautta Suomen sijaiten parhailla liikepaikoilla. Halusimme näyttötauluilla viestiä palveluistamme paikkakunta- ja pesulakohtaisesti. Upto valikoitui muista tarjoajista kustannustehokkaana toimijana, joka pystyi tarjoamaan näyttöviestinnän kokonaispalvelun. Olemme tyytyväisiä Upton ketterään toimintaan ja hyvään asiakaspalveluun. Kartoitukset ja asennukset on hoidettu ammattitaidolla. Olemme saaneet hyviä vinkkejä ja apuja sisällöntuotantoon. Myös videotuotannot Upton kautta ovat järjestyneet.