Ota yhteyttä
KAUPPAKESKUS MYLLY

Upto Oy toteutti Kauppakeskus Myllyn näyttöviestintäratkaisut uuden laajennuksen yhteydessä. Toteutus sisälsi interaktiiviset infopöydät sekä 22 neliömetrin LED screenin.

Infopöytien käyttöliittymä ja visuaalinen ilme suunniteltiin Myllyn graafisen ohjeistuksen mukaisesti huomioiden liikkeiden suuren määrän sekä kauppakeskuksen geometrian. Infopöytien  opaskarttasovelluksen sisällöntuotanto on automatisoitu, joten sisältöjen päivitys ei vie ylimääräistä työaikaa. Rakenteet maalattiin arkkitehdin määrittelemällä värillä ja rakenteiden suunnittelussa huomioitiin pyörätuolikäyttäjät. Infopöydät auttavat asiakkaita löytämään kauppakeskuksen kaikki palvelut helposti ja nopeasti. Infopöytien käyttöaste on hyvä hyödyllisyyden mittari. Upton infopöydät aktivoidaan Kauppakeskus Myllyssä yli 400 kertaa päivässä.

Myllyssä on jatkuvasti tapahtumia ja kampanjoita. Uudelle Länsitorille toteutettu 22 neliömetrin LED screen on erinomainen viestintäkanava tapahtumien sekä muiden ajankohtaisten asioiden markkinointiin. Screen on myös omiaan elävöittämään itse tapahtumia. Tarkka resoluutio ja 16:9 kuvasuhde mahdollistavat screenin monipuolisen hyödyntämisen. Esimerkiksi Myllyn laajennuksen avajaisissa screenillä näytettiin livekuvaa Myllytorin lavalta.

Suvi Vuohijoki, Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö:
Yhteistyö Upton kanssa on sujunut erinomaisesti. Upto on pitänyt kiinni aikatauluista sekä hoitanut ammattimaisesti ja joustavasti sovitut asiat yhteistyön alusta asti.