Ota yhteyttä
OMA SÄÄSTÖPANKKI

Upto toteutti OmaSp:n neljään konttoriin näyttöratkaisut asiakastiloihin. Näyttöviestinnän tarkoitus on parantaa asiakaskokemusta ja pankin asiakasviestintää tuomalla pankin tapahtumat, tiedotteet sekä palvelut helposti ja tyylikkäästi esille. Näyttöjen avulla voidaan myös toivottaa asiakas lämpimästi tervetulleeksi sekä herättää ajatuksia, joihin vastauksia antaa ammattitaitoinen henkilökunta.
 
Oma Säästöpankki on Suomen suurin säästöpankki ja sen tavoitteena on olla toimialueillaan Suomen paras pankki. Tämä tarkoittaa muun muassa alan parasta asiakaskokemusta sekä selkeää fokusta keskeisissä asiakkaille arvoa tuottavissa pankkipalveluissa.

Vuonna 2016 markkinoille tulleet 58:9 kuvasuhteen stretch-näytöt ovat myös muodoltaan modernit ja OmaSp:n toteutuksessa hyödynnettiin uutta teknologiaa ensimmäisenä Suomessa. Kehyksin brändätyt näyttöpinnat ovat osa pankin raikasta ilmettä, jota tukevat konttorien arkkitehtuuri sekä monipuoliset web- ja mobiilipalvelut.
 
Sisällönhallintaan käytössä on Upton hallintaportaali, joka mahdollistaa sisältöjen päivittämisen verkon välityksellä mistä päin maailmaa vain. Upto huolehtii myös uusien sisältöjen tuottamisesta yhdessä OmaSp:n kanssa.

Jussi Pohto, Oma Säästöpankin aluejohtaja
Tahtotilamme Oma Säästöpankissa oli parantaa asiakasviestintää konttoreissamme modernilla ja tietenkin riittävän huomioarvon saavalla tavalla. Näyttöviestintään liittyviä ratkaisuja on markkinoilla todella paljon ja tästä syystä luotettavan yhteistyökumppanin löytäminen oli ensiarvoisen tärkeää.  
 
OmaSp:n toiminnan yksi keskeisimmistä arvoista on paikallisuus ja tästä syystä meille oli luontevaa valita yhteistyökumppaniksi paikallinen Upto Oy. Upto Oy:n Lauri Hännisen ratkaisukeskeinen tapa toimia yhdistettynä loistavaan asiakaskokemukseen viesti meille samoja arvoja, joita haluamme myös omalle asiakaskunnallemme tarjota. Kehitämme jatkuvasti digitaalisia palvelukanavia sekä niihin liittyviä asiakasviestinnän ratkaisuja, tästä syystä halusimme olla myös näyttöviestinnässä poikkeuksellisen moderni ja nykyaikainen toimija ja valitsimme toteutukseen teknologian, jota kukaan muu ei ole vielä Suomessa hyödyntänyt.
 
Asiakkaamme ovat konttoreissa kehuneet näyttöviestinnän ratkaisua selkeäksi ja huomiota herättäväksi. Pankin henkilökunta on myös ollut tyytyväinen moderniin teknologiaan mutta ennen kaikkea ratkaisun helppokäyttöisyys sekä selkeä perehdytys Laurilta ovat saaneet kiitosta.