Ota yhteyttä
PALVELUPISTE KASTELLI

Palvelupiste Kastelli on asiakkaiden palvelupiste Hämeenlinnan keskustassa, torin välittömässä läheisyydessä.
 
Hämeenlinnan kaupungin palvelupiste Kastellin remontti valmistui v. 2016. Remontin taustalla oli tarve keskittää tiloja ja palveluita yhden katon alle. Samassa yhteydessä asiakasviestintä vietiin vanhoista printtilappusista digitaalisille infonäytöille.
 
Kastelliin asennettiin kuusi 55” infonäyttöä, joissa pyörii kaupungin ajankohtaisia tiedotteita suoraan syötteenä kaupungin kotisivuilta. Tapaamishuoneiden ovenpieliin asennettiin 29 kpl 10” ovenpielinäyttöä, joista näkee näppärästi kyseisen päivän tilavaraukset.
 
Tilavaraukset tulevat näytöille automaattisesti palveluneuvojien ja asiantuntijoiden Outlook -kalentereista.
 
Kastellin digitaalinen näyttöviestintä on täysin automatisoitua, eikä sisällönjulkaisu ja päivittäminen vie työntekijöiden työaikaa.
 
KuntaPro-toimittajana Upto vastaa Kastellin näyttöviestinnän ylläpidosta, teknisestä- ja käyttäjätuesta sekä järjestelmän jatkokehityksestä.