Ota yhteyttä
MOVAX



Kaivinkoneasenteisia paalutus- ja pontituslaitteita valmistava Movax Oy halusi lisätä brändinäkyvyyttään kansainvälisillä messuilla LED screenin avulla.

Oman alansa markkinajohtajana ja edistyksellisenä tuotevalmistajana tunnettu Movax päätti satsata moderniin näyttöviestintään yhdessä näyttöviestintätoimisto Upton kanssa.
 
Upto suunnitteli Movaxille maailman suurimpiin kuuluville maarakennusalan messuille, Saksan Bauma 2016 -messuille, suuren, 5,7 neliön LED screenin. Se rakennettiin useista yhteenliitettävistä pienemmistä näytöistä. LED screen kiinnitettiin kaksikerroksisen toimistokontin yläosaan, josta se näkyi kauemmaksi.

Screen tuki messuilla Movaxin muuta markkinointia ja pyrki vahvistamaan mielikuvaa yhtiöstä laadukkaana laitetoimittajana.
 
Screenillä pyöri seitsemän päivän ajan erilaisia esittelyvideoita Movaxin laitteista, työmaavideoita, yhtiön logoja sekä livekuvaa. Videoissa hyödynnettiin Movaxin jo aiemmin käyttämää ja markkinointia varten kuvattua esittelymateriaalia, joista Upto editoi sisältöä screenillä ajettavaksi.
 
Sisällönhallintaa varten Upto toimitti Movaxille myös räätälöidyn videoprosessorin, jolla kuvalähteitä ja näytön kirkkautta sekä videoiden skaalautuvuutta ruudulle voitiin säätää.
 
Movax kasasi näytön itse messualueella. Upto puolestaan huolehti käyttäjien käyttökoulutuksesta, laitteiston testikasauksesta ja käyttöönotosta. Screenin ensimmäinen testikasaus kesti alle 20 minuuttia ja johtojen veto kymmenisen minuuttia.

Movaxin toimitusjohtaja Lasse Mannola
LED screen oli yksi keskeinen osa Movaxin näyttävää messuständiä ja toi toivottua lisänäkyyvyyttä. Screeni tuki hyvin Movaxin imagoa laadukkaana toimittajana. Screenillä saatiin myös hyvin joustavasti pyöritettyä erilaista visuaalista aineistoa.